Метрополитен София - линия М2
МЕТРОСТАНЦИЯ 10 „Европейски съюз” - Работен проект
Конструкцията на голяма част от метростанцията е построена
през 1980 г. при строителството на НДК.
„РИКАТ” изготви Работен проект за южната частна метростанцията с дължина 73,0 м.
Подземна метростанция с обща дължина 192,8 м. и широчина на 19,00 м.
Дълбочина на станцията: 12,80 м.
Изпълнение – открит способ в укрепен котлован.
МЕТРОСТАНЦИЯ 9 „НДК”- Работен проект
Конструкцията на голяма част от метростанцията е построена
през 1980 г. при строителството на НДК.
„РИКАТ” изготви Работен проект за северната част на метростанцията с дължина 62,0 м.
Подземна метростанция с обща дължина 251,30 м. и широчина 19,0 м.
Дълбочина на станцията: 11,20 м.
Изпълнение – открит способ в укрепен котлован.
Обектът е в експлоатация от август 2012г..
Метроучастък от МС 10 до МС 11 „Джеймс Баучер” - Работен проект
Двупътен тунел по тунелен способ – технология Нов Австрийски Тунелен Метод (НАТМ); Дължина 718,0 метра. Най-голяма дълбочина на участъка: 32,5 метра. Напречен профил на тунела 76 м2. Светло сечение – 54,40 м2. Минимално покритие над свода 6,70 м. Максимално покритие – 23,80 м. Проектиране през 2009 – 2010г.
Обектът е в експлоатация от август 2012г.
Междустанционен тунелен участък от МС 10-ІІ до км. 9+310,90 - начало НАТМ - Работен проект
Метротунел изпълняван по открит способ, като укрепващите изкопа шлицови стени са включени в конструкцията.
Дължина 157,4 м. и променлива широчина от 9,70 до 15,10 м.
Максимална дълбочина под терена – 13,40 метра.
Постоянни разпънки на стените.
Проектът е изготвен през 2010 г.
Обектът е в експлоатация от август 2012г.
Метроучастък от „Изходна шахта за ТПМ” на бул.„Витоша” до МС 9 „НДК”- Работен проект
Двупътен тунел по „Милански способ”.
Дължина 74,0 м.
Широчина от 10,20 до 13,80 м.
Дълбочина 11,00 метра.
Обектът е в експлоатация от август 2012г.
МЕТРОСТАНЦИЯ 12 „Витоша” - Идеен проект
Подземна метростанция с дължина 166,0 м. и широчина 20,30 м.; Изтеглител след нея с дължина 155,0 м…
Дълбочина на станцията: 20,30 м.
Метроучастък от МС 11 „Джеймс Баучер” до МС 12 „Витоша” - Идеен проект
А). Двупътен тунел по тунелен способ – НАТМ; обща дължина 781,0 м.
Най-голяма дълбочина на участъка: 25,0 метра. Напречен профил на тунела 77 м2 Светло сечение 53,5 м2.
Б). Двупътен метротунел по проектиран по технологията „милански способ” с дължина 188,4 м.